And everything will be alright

2008-06-04 - 23:04:01

DAGENS VILL HA: Kvar hans armar runtom mig..
DAGENS KLÄDSEL: Svarta capri jeans & en grå tunika-liknande tröja
DAGENS SMINK: Mascara
DAGENS FRISYR: Hästsvans/slarvig hårboll
DAGENS HÄNDELSE: Mjaa typ inget. Myspys på stan med Angelica
DAGENS LÅT: The cinematic orchestra - to build a home
DAGENS PLANER: Sova snart, då dagen typ är över
DAGENS SAKNAD: När jag vakna imorse & bara kunde titta och le...
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte pallrade mig upp till "hemliga resan"
DAGENS SJUKA: Hur trött man kan vara
DAGENS DROG: Drickbart, typ coca cola, eh ah
DAGENS ROLIGASTE: Angelicas & mitt samtal inne på Glitter som handlade om vad jag fick i 18 års present
DAGENS FAVORIT: Dagens, nattens, morgonens... sällskap, det uppskattades
DAGENS KÖP: Ho ho ho.. lite presenter
DAGENS GODIS: No candy for me
DAGENS HUMÖR: Skit trött
DAGENS ORD: Gubben..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin