Time goes by

2008-07-29 - 16:18:51
och jag bara slappar, denna sista lediga dag, innan det är full fart med massa jobb hela veckan ut..
Har ju varit sjuk - febrig & förkyld hela helgen, så har inte orkat med så mycket, förutom jobbet, har liksom inte tid att vara sjuk ifrån det.. Då får det vara pillerburken & halstabletter, värktabletter, gud vet vad som får vara till hands! Men idag känner jag mig skaplig, men har ändå bara legat inne i sängen & tänkt på hälsan.. tills Jonas dök upp cirkus en timme sen & log, & de gjorde mig glad för då fatta jag ju att det gått bra - han klara uppkörningen!
Grattis gubben! verkligen glad för din skull :) som jag höll tummarna..

och allt detta fick mig att komma & tänka på att igår var det exakt 4 månader sen jag fick mitt, ja körkort! åh vilken underbar känsla. allt var underbart.

Ja, time goes verkligen fort by ...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin