Fredag

2008-07-11 - 10:41:32
Då var det redan fredag, och en dagen-efter fredag då jag faktiskt var ut igår.
Jag vet, jag vet.. jag joppar. Men det gick la fint ändå! Och kanoners kul, som vanligt.
Andersberg & Sanna igen, och den här gången hade var vi inte lonely, och vi kunde även stå på bägge benen båda två!
Och äe, sällskapet var inte helt fel, och inte det vi mötte inne på Slicken heller.. mah gad!
My mr mcdreamy.. Så nog mår jag fiiiint idag :) like a new människa liksom.

Menneee ahh..
Jag är ganska tom på ord.

Bara jobb, jobb, jobb och idag gör det faktiskt mig deprimerad att få jobba då det är kanoooon väder, eller, varmt iaf!
För jag ser nog ett par enstaka moln.. ja, det gör jag, fniss.

See you again Mr mcdreamy...

WE LIKE IT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin