They wanna know

2008-02-02 - 11:21:42

Gomorron.
Jäkligt dåligt bloggande senaste darna. Känns kasst när man kommer ifrån det såhär.
Som jag sa i tidigare inlägg, det är så skönt att få spotta ur sig litet. & sen se att det kan verka vara intressant att läsa.

Ska försöka ta mig i kragen.


Har nog inte ens skrivit om hur förra helgen var.. och jag måste nu tänka.
En 2 dars blev det iaf, fredag+lördag.
Fredag: Ja! nu kom jag på. Återförening med ullispullis. Helgen innan kom ju ungen hem från thaiet. Var inte planerat med kalas den kvällen men så vart det. Slutade på slicken, lovely! sen blev hit&dit ang. folk där inne. Men det slutade lyckligt! ett tag var det kaos också, tappade min plånis! men nu kom jag på att det har jag ju talat om.. och om fredagen också.. Okej.

Lördag: "Tjejkväll" med linnea, sådär mysigt trevligt osv. Hängalööös såklart, men en viss liten dam börja må dåligt där inne efter ett tag.. Ringa pojkvän, in i bil & hejpa. Sen stog man där lonely. Men gick in & försökte leta rätt på nån man kände igen.. Gick icke. Eller jo jag stötte ju på näste person som mådde dåligt.. "mådde dåligt"..

Slutade där.. ni vet var.


Den helgen gick! Bara att båda kvällarna var jag med redlösa personer som börja må tjaskigt.

Men icke klagar jag. Jag hade kul.


Ja, denna helg, denna vecka. Ba skola.
Igår utgång.. firade Angelica som fyllde 19 i onsdas. Congrats!
Hade trevligt igår, damen gjorde en suverän smörgåstårta & jag en b-cake.
Dock var det inte skitkul att en efter en tacka nej för att de inte "orka" komma. Sånt suger.
och att annat krångla, så som dricka. Man blir inte jätteglad, nej. När man laddat för hallon/lakrits-shots.

Äh, vart ett tjaskigt vin & lite singstar på iaf 3 brudar. och någon trött till.

Ikväll? fiesta I guess. Verkar inte vara mycket mer nu förtiden.. Vill igentligen inte. Vill ha någon att umgås med.. prata, gosa, and so on. Det kommer väl med tiden.
Så fnittrigt här hemma nu när syrran har på G. Första loven liksom. Kul. Själv blir man bara nervös!
Jovisst är det kul.. Men jag vill också.
Börjar även bli ont om tid att finna kavaljer till balen. Vill inte gå själv! Och näe jag har liksom ingen jag riktigt kan fråga, kompis eller så. Tror jag.. har mer bara glidit ifrån alla riktiga killkompisar.. & sen kostar det ju cirkus 500ingen.. känns pinsamt att fråga. Ska nog lägga in en annons! kavaljer sökes

Nä, en powernap på det här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin