Studiedag

2008-02-06 - 12:31:36
Dagens rekomendation: Kent - Columbus

Idag är det tänkt att jag ska knåpa klart med denna eländiga projekt-rapport.. blä!
Men jag är väl halft som halft klar, typ.
Studiedag idag alltså, & imorgon börja min praktik. Ja på Lindex, precis. och jag är faktiskt nervös. gah.. men de ska väl gå bra! bara man kommer in det så är det cool lugnt sen.

Till helgen blir det nog bara ligga & ligga. Börjar bli förkyld och har ont i halsen.
Har ju sagt att det inte ska bli krog nu på minst 2 helger.. och igentligen inte hela denna månad + nästa.
Vet inte om jag klarar det.. men nu ska körkortet tas! Halkan 5/3, sen är det uppkörningen på en gång.
Hoppas man kan vara lyckosam & klara på första, vore najs. Då blir det åka av!
En pojkvän skulle sitta bra! eller nåt slag av umgänge, så man inte vill ut.. men ja.
Som sagt.
Postat av: Sali

svar: ja det tror jag verkligen. Alla förstör ju miljön, dödar varandra och krigar hela tiden.. tror inte någon insér hur mycket vi förstör egentligen..

2008-02-06 - 15:41:52
URL: http://SaaaLii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin