Sportlov, jajustja!

2008-02-26 - 11:10:41
Totalt forgatta jag i helgen att det skulle vara sportlov för oss härliga studenter osv. nu vecka 9.
Men nej jag gjorde inget sånt misstag att jag åkte till skolan ändå som en nörd. Nej..
I helgen tog jag det lugnt.. skönt med lugn - nu har det varit lugnt 3 helger i raken.. Så nu kommande sportlovshelg, alla har fått lönen i veckan & studiebidrag, ja då blir det galej - med klassen. Ska bli mycket loooligt, inte festat med alla härliga, så det ska bli spännande.
Men åter till helgen & dess "bravader". I lördags vart det bio - Jumper, grymt bra faktiskt! Måste jag se igen. Huvudrollsinnehavarn var ju såå snygg. Mjammi. Men mitt sällskap var inte så dumt heller.. ;)
Söndagen, ja och btw fredagen låg jag bara hemma & säcka, så förkyld. Jätte härligt.
Och ja söndagen, umgicks lite & hade mig. Samt igår.
Så har jag haft en trevlig helg/början av lovet?
Svar Ja
Postat av: jenny

hej. har inte ni studenter någon studentfest under sportlovsveckan?? :)

2008-02-28 - 11:52:49
URL: http://jeennyb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin