Från prins till..

2008-02-23 - 15:52:47
image148

Alla minns väl denne söte rackare, Aaron Carter - Nick Carter från BSB's lillebrother.
Hjärtekrossarn Aaron, man liksom.. smälte! Nick Carter x 2! otroligt.
Men kunde man tänka sig.. vilken groda de båda skulle sluta som..

Aaron image149 image150 Nick

Och dessutom, har Mr. Littlebrtoher Aaron gripits för narkotikabrott.
Vem kunde tro detta?
Postat av: malpie.

mohahaha. då är det illa lilla emilia :) men jadu, vi var ut igår, det funkade kan jag lova. men sååå klent i bössan mig. vill ju såå gärna gå ut :O

2008-02-23 - 15:58:17
Postat av: Josephíne

OH MY GOSH! Hur fula dom har blivit... Jag som var så kär, så kär så när jag var mindre. I båda. Kräk, är de enda jag kan tänka nu!

2008-02-26 - 22:23:15
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin