Dagarna går, tiden går

2008-02-11 - 21:22:01
och jag med den.
Jag hinner verkligen inte blogga. Det är, tydligen, mycket annat som kräver tid just nu.
Men jag kan ju försöka göra en liten resumé av veckan som gått, på ett ungefär.. Okej.
Mina 2 första dagar på Lindex gick kanon! trivs som fisken i havet. Wonderful. Härliga tjejer! får dock galet ont i fötter & rygg. Måste leta mig ett par nya pjucks.. de jag har nu är bara odåga. Men det var det.
Helgen var lugn, lugn & lugn. Kikade syrrans match, skutskär - borlänge (syrran spelar då i skuts.).. och eloge till tjejerna i hennes lag som spelade med endast 1 femma! helt otroligt, men borlänge-tjejerna vägra tvärt att syrrans lag skulle få låna spelare så de åtminstonde kunde ha någon avbytare. Icke! och b-tjejerna hade liksom 3 femmor. Unfair! såklart vann dessa fega skitar.. 0-12. Men hallå. Inte ett enda byte på 20 min. Shiiit. tycker det var grymt av tjejerna i sis lag anyway!

 & övningskörde gjorde jag också. Nu känns det riktigt bra.. så snart så, finns jag ute på gatorna & slirar, tro mig.
Vad kan mer ha hänt? det mesta känns bara rörigt i skallen. Vet varken ut eller in.
Vill bara vara.

nej nu vart jag tom i bollen.
Postat av: Jessica Schön

Tävling i bloggen! Vinn en fuktcreme värde 363! :)

http://salongjessica.blogg.se

2008-02-12 - 14:52:00
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: Madeleine

Skönt att man inte är ensam med sina åsikter om alla hjärtans dag.

2008-02-12 - 15:31:04
URL: http://scherling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin