Besviken

2008-02-29 - 13:18:46
Jag har halsfluss, kära vänner.
Igår var jag hos farbror doktorn. Känns som om jag träffar honom minst varje månad.
Men det är inte mitt fel att hälsan jämt ska krångla för mig.
Provtagar-tanten vart orolig när hon kände hur het jag var.. tog stick i finger & jag bara blödde.
Antagligen av alla blodförtunnande piller jag fått stoppa i mig..
Och anledningen till min rubrik är att jag varit lugn i 3 helger.. Och tidigare har jag skrivit om att vi skulle ha lite klassmys i helgen, och jag har sett fram emot det! really. Trodde även att det skulle bli något extra rajtan tajtan nu när det är lov & allt. Men nej, inget för Emilia. Om jag har orken ska jag med tjejerna iaf.
Andra dagen med pencelin idag, blö.

Har hört att man kan dricka med en del penceliner.. har ni hört talas om det?
Alltså kan kan man ju. Men.. blir man frisk?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin