Wihuu..

2008-08-09 - 13:10:17

Ja då var man arbetslös, jajjamensan. Lite sorgligt är det ju.
Eller.. då var man arbetssökande, låter lite bättre.
Mitt schema på Lindex är över, och som det ser ut nu så är det hipp happ tider någongång, inget säkert i handen liksom,
och det är ju faktiskt skittrist.. men jag vill ha mer, jag är hungrig efter erfarenheter och hoppas på att hitta något duligt inom kort.. Har sett att Vila ska öppna inne på flanör.. kanske behöver dom folk?

Igår började det firas efter sju för mig, det var Jossie's 20års/inflytt.-partey & de va kul! Massa gamla tjejer & lilla jag, jag är ju trotsallt 89a. Fniss på den. But we like it! & ja vi hade oss en grejt time sen begavs det till cityfesten och då stämmer statistiken perfa - alltså om att man oftast splittas & knappt hittar varann igen i röran. Att knappa på fånen hjälper knappast.. men ja det sluta okej, vi hamnade på Olle's tältet & där var de bra drag! Typ, alla där som inte kom in på Slicken då det var så proppat med folk, kö runt hörnet, ma gad!

Och ja, today is the last cityfuäzt day, ja.
Blir nog ett & annat alkoholintag idag med..
De blir kanon! Looking forward to it :)
Men först måste jag iväg på ärenden.. arbetslösasökande jag.

Om någon har tips på var dom söker folk, give it to me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin