Ska du ha strykk med en köddä!?

2008-08-13 - 16:06:34
Och jag känner mig totalt sönder, varje kroppsdel gör ont och ryggen är en plåga..
börjar bli dags att söka upp en doktor som får ta en check av min rygg, för snart kan jag knappt gå..
Och detta är pga, kan jag tala om ifall jag inte nämnt det tidigare, så blev jag påkörd av en bil när jag var kring 12 året där.. & fick typ nån lättare whiplash skada eller liknande, vettefan.. ont gör det hursomhelst! snyft.
Som en sån sak som att böja sig ner, eller bara torka ett bord då du böjer dig lite lätt.. då fastnar jag & ser ut som en gamling + att det strålar en hel del smärta genom rygg ner i benen. Helt sjukt!

Anyways.

Snart bär det av till el stocholmo, wie, det ska bli sååå himla kul!
Som man har längtat..

Näe vetni.. jag hade typ tänkt ta mig en dusch nu, vaknade nu, helt sjukt.. Mys M åkte började dra sig mot jobbet kring, hmf, 12 nångång.. då somna jag om & vakna nu, är det inte lite sickt? Verka trött!
Men som sagt - duschen & sen åtminstonde tänkte jag ta en prommis in till stan & köra stenhård solning.. skulle vara grymt att röra lite på sig, dock vet jag inte vilka rörelser min rygg pallar i detta skick just nu.. såna här stunder, då man bara suttit still så önskar jag att jag fortfarande höll på med bollen - fotbollen. Och gårdagens kommentar av pappa gjorde inte min längtan bättre.. han sa faktiskt något snällt till mig för en gångs skull
- "hade du fortsatt med fotbollen hade nog du faktiskt kunnat bli nåt inom det"

Jag kanske är, eller, var duktig på nåt ändå!

skiiiitbra. duschen & mina planer, sen min mys M :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin