Mer än så

2008-08-11 - 22:16:12

2o års kalaset /slash/ inflyttningspartiet!


Ja.

Bilder säger mer än ord, ord säger mer än.. äh.
Nu har jag bara suttit här & fördrivit min tid sedan min lekkamrat övergav mig för någon slags aktivitet som spelas på gräs, vid namn fotboll. Och ja under denna tid har det inte blivit många knyck, förutom beställningen av min resa till stockholm kommande helg då vi "alla gamla" från förr ska ha en liten reunion..
Ja, och för er som do not know me eller hajat det sen tidigare, så är jag från våran kära huvudstad el stocholmo, jiwhu, we like it. Menneh hursomhelst, det ska bli kul! En del har jag inte träffat på.. många år. Så ja, min kommande helg kommer endast tillbringas där fredag till söndag kväll då jag hoppas på att få en reunion med min kära.. fniss.


Är det så, ja det är så.

Postat av: Tess

Jag vet visst känns det hemskt. Mössan bara hänger och blänger på en nu:( Jag vill ha 13 juni igen, spola tillbaka tiden!

2008-08-12 - 10:20:21
URL: http://tessen.blogg.se/
Postat av: Josephíne

härliiiig bild ;)

2008-08-14 - 20:28:22
URL: http://jossposs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin