(Be)löning..

2008-08-26 - 13:48:59
Yesterday! iih, det var härligt att få kosing åter igen på kontot.. alltid lika underbart.
Dock fick jag inte tag på det stora det, det jag sökte - en dator.. Det får bli på torsdag, då den var försenad..
Men jag nappa åt mig ett par boots i fejkskinn från skohuset för 349:-, fint pris, fina stövlar. Tyvärr finns ingen bild..
Imorgon ska nog jag & min M ner på stan & försöka hitta min drömskinnjacka någonstans & ett eller två par jeans, då jag har en snikare till syster som inte kan låna saker utan att ha sönder dom, tråkigt nog.

Igår bestämde jag & grannen att vi nog skjuter upp denna resa vi så länge längtat efter.. det känns liksom försent att åka nu, eller har jag fel? Jag menar, det är inte garanterat att man ens får komma hem med en bränna - boooring!
Så det blir till att planera en strålande resa lagomt till våren, då ni, då ska vi brännas!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin