Studiedag, tack för den!

2008-04-14 - 13:35:40
Jag känner mig mör i kroppen. Inte för att jag varit ute och härjat som de flesta gör när det vankas helg.
Jag har små-myst med sjuklingen min, vet inte om han kan ha vart så generös och givit mig ett par härliga baskilusker. Tack för den! tycker om dig ändå ♥

Idag var det alltså studiedag, ledig dag. Har tillbringat hela morgonen i sängen, ensam dock.
Sitter nu vid köksbordet då vi igår drog ur alla prylar från tvrummet för att det idag skulle bytas golv där inne.
De började vid 7 imorse. Tack för den!
Men det börjar väl bli klart snart, hoppas jag. Eller inte, för då ska alla grejer tillbaka. Suck.

Näe, ska man börja skruva lite på bloggen kanske?
Den ser ju förjävlig ut!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin