Täppt apa

2007-09-02 - 11:30:59
Kan inte andas med snoken! vad finns som är drygare än det? jätte joppigt!
Och känner mig lika fräsch som en apa, uuusch. Och på tal om apor så såg jag ut som en gorilla, fast en kort en, på vimmelbilden från gårdagen, måste bara visa, även fast det är kanske HUR FULT som HELST!

Ni ser, kan det bli värre? Var ju trotsallt i sista sekund igår kväll, runt en nio-tio man slänge på sig ett par palter, lite smink å piffa håret lite. Satt å mös på mingel & bar, grymt trevligt. Sen hamna vi på hangan.. Mja, där var de folk! Men det var rätt kul. Tills det bana ur.. tills jag sluta dricka & började se världen med klara ögon, iofs hade jag aldrig riktigt hamnat i någon slags dimma.. Men kortet! blahaaa! så jäuvla fult! titta bara.. facet ser ut som en riktigt köttbulle, jaa! jag ser alldeles kritvit ut förutom, ja, facet igen då! där man har smink.. och aah.. blä bara.

Gnäll, gnäll... Men de måste man också få göra ibland.
Och apropå foton, så knäppte vi ju klassfoto i fredas, vi var ju såkallat 80-talister! jag trodde de skulle bli skit bra, men kändes inte kanon.. Men jag bjuder på ett fult kort från den dag med! Varsegooooud.. tror jag aldrig vart såhär snäll mot nån och samtidigt elak mot mig själv... blaaaaha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin