Pigga tjejen

2007-09-30 - 12:47:09

Nu är jag trött. Men hade grymt trevligt igår, ohja! Och nu jäklar ska vi styra upp nästa hålligång - temakväll :) och det måste bli riktigt coolt alltså! Frågan är ju vafasen jag ska va? Spöket laban, det blir enkelt! Nejdå.. måste vara något bra! så man vågar synas på krogen :P om man kommer så långt den kvällen.. haha, vilket inte jag gjorde igår! Förlåt, förlåt och åter förlåt de personer jag skruva till de för när jag var tvungen å "sjunga ut".. den va bra ! Vi får skylla på det starka vinet.. Men förlåt iallafall, kände mig jättedum! Men samtidigt är det skitskönt att få veta & se att de finns personer som ställer upp i nöden :) tusen tack!

Näe, nu är det bara tema-grejen jag har i huvet.. mitt lilla arma huvud..
Jamen hej & hå!

Och tack allihop för igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin