Inte såld?

2007-09-19 - 17:25:03
Tragiskt nog ligger min bil ute på blocket nu och igår var det en massa phonecall angående den.. En viss dam var i behov av den som pendlarbil.. jara jara.. Så då bestämde hon sig för att komma hit idag runt 15.00 och köpa min käraste :( känns liksom så när man haft den ca ett halvår, liksom.. min. Men se där! när jag går hemåt med tunga steg, känner deppen över axlarna, så är det min lilla skrothög det första jag ser :) det kallar jag happy feelin'. Då vare så att inte ens köparn hört av sig! Och sådant brukar kallas dålig stil. eller, jaa.. Men jag blev glad :D men hursomhelst, så ska den säljas ändå :/ så.. happy-short-time, kan vi säga.
Ahfan.. livet är hårt!

Såg honom idag också. Jobbigt värre.
Äh varför bry sig?

Och annars? ÄNTLIGEN. Igår var det underbara Desperate housewifes och idag underbara Grey's! YES!
det är happy time for me. Så tvn bokad var ti-on kväll! Och senare i oktober så börjar finally prison break, som kanske avslutades för hur många månader sen som helst? och underbara ugly betty..

Jamen va underbart du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin