Upp&ner

2007-10-15 - 20:11:35
Allting känns hela tiden.. ja, alltså.
Nu fick jag skriv-häfta? moahaha.

Kan väl skriva en pos. grej iaf, att jag tycker att det dära "trötta-författar-provet" gick rätt okej! men man ska väl aldrig förvänta sig för mycket.. Och sen det dåliga med denna dag.. den började jäkligt surt när man kommer till skolan för att ha sin handledarträff inom PA (projektarbetet), och min handledare tycker att mitt arbete är för litet, som består av en kollektion på: en klänning, som tagit en massa veckor då jag gjort 2 olika toaller, en i vävt tyg & en i trikå, och sedan valt tyg och 2 riktigt svåra tyg att sy tillsammans! men nu är den klar, bara fållar kvar. Och nu ska jag börja med en väska, i vävt tyg (tror jag), har aldrig gjort en väska förut så får se hur den skall se ut, ska skissa lite på olika modeller imorrn & sy en toall av den på ett ungefär. Och sen ska jag sticka en skitsnygg svart mössa(?) tror det blir svart, och det tar väl inte skit stor tid, men sen är det frågan om jag ska ha någon detalj på den. Ska även göra massa olika stickprover för att bestämma mig hur jag vill göra, trots att jag har en beskrivning att följa :S anyway.. Sedan är det sjalen/halsduk.. vet inte riktigt vilken jag väljer, antingen ska jag brodera på en bit tyg & sedan kalla den sjal, & då även göra massa olika prover på olika broderisätt. Eller så tar jag & virkar den, och även då efter en beskrivning :S alltså.. med :S gubben menar jag att de kan bli svårt å få fram prover då jag ska följa en beskrivning som det står precis vilka stygn osv jag ska göra.. Kan ju isåfall få vara garnet jag gör olika prover med, olika slags garn alltså.. Jaja, det löser sig väl. Men jag menar? är det lite? Har även gjort massor med prover på kantsömmar till klänningen.. Jag tycker det är en del det! :/

aja. Fick ihop en liten bunt där :)
Postat av: Josephine

Toaller, vävt tyg.. här fattade man nada, men de lät mkt iaf ;)

2007-10-16 - 17:34:51
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin