Nobody sad it was easy..

2007-10-11 - 22:25:58

Ibland är ingenting med en. Allting emot sig på samma gång! Ja, sånt är väl underbart? inte. Jag har haft det jävulens jobbigt ett tag nu, riktigt energikrävande är det också, detta fanskap. Men jag försöker & försöker se något bright liksom, hoppet är det sista som sviker en ? Sant.
Man får aldrig tappa tron på sig själv, liksom.. men dom senaste dagarna, eller, senaste veckan har jag fan pendlat i något riktigt sketet.. en djävulsk svacka. Och tufft är det när den enda man pratar med är sig själv.
Har fått klagmål på min blogg, att jag är så neg., men.. ja, okej, kanske inte skit pepp jämt, men där det står neggo grejer kan jag även se en glimt av ett ljus? att jag iaf försöker. Fan, det är kanske hur pos. som helst!
Neg-pos-pos-neg.. hej!

Helg imorrn efter 16.15, en heeeeldags vävning, och tråkigt nog ska jag troligen få pickla upp en väv all by myself, då min väv-buddy råkar vara smått sjuklig. Så fredagen ser ut att bli mycket tröttsam, förutom att min kära vän Angelica lagt undan den fin-fina koftan från Gina, ja, jag vet.. som typ alla har? Men tycker den är så härlig!

Och annars blir det väl en utgång på lördag. Yesbox.


Bedtime..

Postat av: Sanna

Om dom som klagar tycker det är så jävla jobbigt, så behöver dom faktiskt inte läsa? Det är bara onödigt och klaga på bloggar, för folk får skriva precis vad dom vill :) Men bra att du ska ut på lördag! Jag med! Kanske kan slå våra vägar ihop?! :D

2007-10-12 - 13:16:40
URL: http://saannab.blogg.se
Postat av: Josephine

Emilia, tänk på våran tema-fest. Ett litet ljus i mörkret iaf ;)

2007-10-12 - 13:30:16
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin