Memories

2007-10-04 - 15:04:27
Jag sitter här och tänker tillbaka.. på gammalt. På hur allting var för bara något år sedan..
Jag blir ledsen. Jag känner mig världsensam.. Alltså, jag menar inget illa emot mina vänner, skitskönt att veta att jag har er! Men alltså..

Jag är en ensam sate, och det får det fan ta & bli ändring på! En fin soulmate skulle ju sitta fint..
Men jag vet inte hur.. utan jag sitter bara & tänker tillbaka på gammalt, och blir ledsen..
Jag vill inte!! Men jag blir bara helt tiltad i huvet!

Ibland undrar jag om jag sitter fast i något tragiskt träsk.. för att.. ja, nä.
trött jag blir på detta elände.. bläää..
Vill uppleva nya minnen, nånting fint att ha på minnet..

Do you want to make a memory?
Bon jovi.. dra den ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin