Helt knäpp eller?

2007-10-03 - 15:58:51
Alltså, ibland fattar jag bara inte vad jag håller på med.. Men ibland kan allting ha sina orsaker. MEN! i sömnen då? Ja, för inatt då kunde jag fan ha gjort mig blind på vänster öga, ja! Jag fattar inte alls.. men jag liksom, "sov", nivet.. och märkte hur jag böjde mig uppåt, och på den sidan jag låg var fönsterbrädan, rakt framför mig.. och jag liksom böjde mig uppåt mot den, skit svårt att förklara och låter säkert heltokigt.. men så liksom, sikta jag, ja jag siktade in för att slå kanten på fönsterbrädan i ansiktet, ögat.. och PANG! aj aj aj.. jag vaknar å nästan gråter.. jag slog kanten rakt under ögat på skelettet där, precis innan de blir hål för ögat, så nu är ett fin-fint blåmärke där :S alltså.. gud! Livsfarligt! Och jag fattar verkligen nada! Men något jag vet är att det gör ont som FAN! Ja herregud..
That's my day.. hej.
Och hemma från plugget idag också.. kände inte energin att kliva upp.. någon klump i magen som ja.. Svartar ner. men det går öööööver. Jadå. Men ja, långhelgen närmar sig, då vi är lediga på fredag, sovmorgon + komp. Dock blir det en lugn helg som också har sina orsaker, kanske leka lite med A på fredag, kanske ta en sväng in på medelhavet å kika bandet som ska spela. Eller bara glida bil :) och snart är min bil faktiskt såld.. skittrist.. men ska sikta in på kortet först nu med alla slantar å sen blir det bil.

Höstloooov snart. Give it to me!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin