Give me some förslag här!

2007-10-16 - 18:15:18

Alltså.. har nu försökt å klura på vem f*n jag ska vara på denna kändis-fest. Det GÅR ju bara inte.. Jag kommer fasen inte på något vettigt.. Och när man ber om förslag av folk  så är detta jag fått: Anna Bok! den va schysst :(, Robert Wells, JA HEJ VA KUL! Babben Larsson! jaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeen va roligt, Nadia Björlin, en brud med från Våra Värsta/Bästa år vad det nu heter, troliga förslag, nepp! Och absolut inget man vill synas som på krogen förifasen.. haha, eller iofs.. kan väl låtas gå men.. nä.. trök!

Men.. de förslag jag slagit mig på är.. ja antingen Linsay Lohan: typ platta håret eller nåt & har stora brillor, men sen då? klädsel? hon har väl ingen speciell look precis.. eller...? ELLER.. försöka göra mig till min Mcdreamy Jared leto.. haha! jag & mamma kom på det nu vid middan, för det är ju det enda som kommer ur min mun just nu.. "vem ska jag va...." bla bla.. stackrarna.. de kommer säkert vara överlyckliga när detta äventyr är överstökat.
Jo, Jared leto då: Typ linda sån där binda runt brösten så dom försvinner.. och slå på sig lite fejkad skäggstubb.. men aj då, håret? Ja inte tänker jag klippa det.. hmmmf.. Aja, jag får klura vidare!

Dagens låttips:
Avril Lavigne - Hot

Postat av: Sanna

haha, men fyfan va roligt! :D
Nu måste du ju nästan vara Jared Leto, skulle ju vara skit roligt :) Me skäggstubben och allt :D

2007-10-16 - 19:12:14
URL: http://saannab.blogg.se
Postat av: Josephine

Men nej! Ingen karl, varför inte marilyn monroe? Du skulle haft ditt blonda hår nu ;)

2007-10-16 - 20:13:37
Postat av: Sanna

hm, jaa. det är ju frågan! :D men va monroe! Du kan vara en mörkhårig :) Med nån frän klänning och lockat hår :p

2007-10-17 - 13:58:05
URL: http://saannab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin