Fredag & lördag

2007-10-14 - 14:32:03
Ja, denna helg vart det en 2 dagars, dock rätt lugnt.. Helt okej, inte skit bra & inte skit dåligt, fredagen hamnade vi aldrig på någon krog, klockan slog för mycket och vi hamna på donken & sponsra med en 10'a. Sedan var det vanliga hemgången, kallt som satan så tända ljus var det första jag gjorde när jag kom hem, gah! Skitfarligt då man kanske inte var alldeles klar, men så farligt var det inte.. Inget brann upp förutom ljusen :) 
Dagen därpå, alltså igår, lördag, var den bestämda dagen med utgång, fredagen vart bara sådär ändå, hipp som happ.
Så lördagen var det massa tjejmys, kvinnomys kanske då de var 2 äldre mer erfarna med i sällskapet, men jag har nu lärt mig att ålder kvittar när det gäller samtalsämne, haha! Det är kul.. Lite småläskigt kanske, men kul.
Later singstar & eyetoy, något skitkul! där man syns på tv'n å ska göra massa skoj, heltokigt. Något som jag bör inskaffa. Sen gleds det vidare innåt staden, till "black&white" grejen på solo, MEN som bara gällde till tolvslaget! något som gjorde mig ruskigt upprörd.. Jaja. Och jag har även lärt mig att det inte alls är så jäkla kul att glida på krogen med vänner som har partners.. Dom börjar bli så "gamla & grå", dissar dansgolvet, något som är huvudgrejen med krogen? jaaa.. men som sagt det var en okej kväll, både fri & sat.

Och nu sitter jag här med trötta ögon, har prov på trötta författare imorron men inte energin till att plugga på det. Blä! varför ska jag behöva kunna när de föddes å dog? Jag går textil??? äsch.
Snart är det äntligen höstlov som inleds, förmodligen, med en roadtrip, skitkul! Men hur det blir med det får man ju se.. Ingen idé att förvänta sig något, ÄVEN något jag lärt mig.

Lärorik helg.. ja.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin