Tuff weekend

2007-11-20 - 00:19:32

weekend å weekend.. kan man kalla det så?
Ja det har inte gått en enda sekund att ägna åt mig själv de senaste daaarrr.
Förra veckan,
måndag: var jag krasslig, låg i säng & mådde blä all day long. Inte fun alls.
tisdag: härligt att man har en typ av fri skoldag, projektarbete hela dan, & jag arbetar ju hemma så.. men var dock inte skit pigg, så låg till sängs hela tisdan med!
onsdag: Skola. Skola. & skola. hem & dö. Hade den drygaste diskussion med mor gällande torsdagen då hon skulle opereras.. hon betedde sig som ett nervrak & jag undra snällt om hon vela att jag skulle följa med som något slags stöd? runt en tolv hade hon bestämt sig.
torsdag: upp med tuppen & away till sandviken sjukhus. extremt trött! en liten mamma som var så skräckslagen.. det var verkligen jöbbigt! satt där en 5-6 timmar & rulla tummar.. näe, sticka faktiskt. Sedan en groggy, trött mor. Oufh.. hemma runt en fem & vela baaara sova. Näpp! icke sa nicke.. hem, ett glas vatten, & iväg & handla med far inför morrondagen.. (fredan)
fredag: Syster tonåring, 13. Tjoho... inte! partaj hemma.. Komp. ledig, som gick åt att visita stan hela dan, sprang från affär till affär på present-jakt. Kommer hem, helt sliten, byta kläder, slå på lite makeup & se glad ut.. Vispa grädde & dona.. död ekorre vid 23.00.
lördag: död ekorre vaknar som plockad höna vid en 10. ready, steady, go om 3 timmar. Se glad & fräsch ut, servitris på julgalan. kommer dit som plockad höna med mask & ler extra brett när det kryllar av snygga byggnadsarbetare! (yl, yl) det var väl det som höll mig på ben den kvällen. slutar runt en 22, kollar lite show, dricker lite gott kallt, "efterfest" bomhus, hemgång runt 4.
söndag: DEAD! sängen aaall jäkla day long. inget mer. jo, okej. tvinga mig igenom 2 sidor av hela 25 sidor om träningslära, prov på onsdag. kul? visst..

och måndag idag.. skola.. död ekorre igen. hej!


men julgalan var kul :)

Postat av: Sanna

åh, fan va kul och va med på julgalan! :D
Stackare, jobbig vecka. Hoppas att denna blir lugnare då :)

2007-11-20 - 11:39:17
URL: http://saannab.blogg.se
Postat av: pernilla

hahaha, död ekorre !

2007-11-20 - 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin