Toker, glader, trötter

2007-11-25 - 14:55:48
Jag är trötter, for sure.

Gårdagen var gryyym! hade så kul.. vin & sköna damer, kan det bli bättre?
Näe, det var riktigt kul, jobbigt med förkylningen bara..
Värre än nånsin idag. Proppat massa medicin igår+idag.. hosta blod imorse, inte kul! blev lite rädd.. men antar att jag hostat så mycket att det har blivit sår eller nåt. Ruskigt... men de går ööööver.
Japp! men det var helgen de då. och jag måste bara säga... Danny = GRAOO = gryyyyym! tog ju även en liten snackis med snyggingen.. riktigt charmig kille.. Ja.. de var grymt :) hade jag inte velat missa!

image82
Btw, min hand med röda naglar, mohihi..


Måndag imorrn.. och mamma tycker jag ska va hemma & vila. Riktigt sur för att jag varit så korkad å vart ute både freda+lörda. Tycker inte heller det varit skit smart, inte mått så jävla bra faktiskt. Är huvudet dumt får kroppen lida.
Men skola imorrn, måste. Kan inte va hemma.. känner mig så stressad med alla jäkla grejer som ska vara klara snart.. bara 4 veckor kvar! känns både + & -, då vårterminen börjar efter lovet :) & det kommer ju gå sååå fort!

trappan, trappan.. oj oj. Allt jag tänker på.. paraden, gaaaaah!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin