Kokoo..

2007-11-24 - 10:21:20
uppe med tuppen. somna väl runt en 4.00 nångång... vaknar 9.. drygt! men mår skitbra, FÖRUTOM... att jag är dubbelt så förkyld idag! :S har proppat i mig massa mediciner, host-gägga & sånt snurr. Mår bra nu för en liten stund.. men rösten finns mindre än mer.. moha! de lät ju kul.

Igår bjöds det på lite spriiiiiit. Nejdå. Lite vin & mys hos S. Tycker det var riktigt trevligt! Roligt spel, från någon butik i stan jag ska leta upp! måste ha. Drog hastigt med A ner på stan då hennes ena halva var ute & rulla. För mig kvittade det igentligen då jag bara kände därefter för att åka hem.. allt blev bara... down, down.
Och folk fick mig verkligen & börja undra vad jag är för människa. Kan säga att det gjorde mig riktigt ledsen.. självförtroende & sånt tjossan... försvann, väck! Inte så konstigt heller..

Nä.. nu har jag lärt mig & ska alltid försöka tänka på det att.. en sån liten sak som att säga att "va fin du är idag" eller liknande.. kan göra en hel dag för denna. Och i detta fall menar jag att.. jag bara inte orkar höra mer, allt dåligt med en. Men det är där jag börjar undra... Om det kanske bara är så folk ser en?

ja, jag vet inte. Men känner mig inte skit.. happy liksom :/
Ska försöka prata med mami & se om hon kan uppmuntra mig lite.. hon brukar va duktig på det. Men, ja usch..

Och llllladdda batterierna tills ikväll.. även fast jag låter som en trasig palsternacka.. Ah den va kul. Mena..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin