Nationella

2007-05-03 - 14:11:04
yes imorse var det nationella prov eng. A, listening och reading.. drygve! osså var det just på våran toppen dag med underbar sovmorron till 12.00! men nää, inge komp. blir det på de heller.. för "de struntar nationella prov i..."
Blää. Men men... that's life.. Nu är det gjort iaf, allihopa! skönt, skönt..
Å jag säger då det, vilket lall det är i skolan! jaa, men man ska väl inte klaga. Men skitkul är det väl inte heller..

Längtar bara något grymt till augusti, då vi får säga HVT.. TREEEE BEEEE haha. HVT 3B... grymt SKÖNT!
vilken feeeeling.. Ska bara bli kul.. Ohja.. Och jag är så glad över att ha 1 till sommarlov.. så nog klarar jag mig ett år till tills våran dag ; )

Annars då? allting rooooolllaaar. Chilla läget vetty.. Nä menne.

Just nu sitter jag faktiskt i plugget å gnater.. Väntar on my mommy : ) hämta mig med donnan.. hem och sova nån timme idag med känner jag.. Känner mig inte alls super kry.. En sjukling på gång? Jobbigt.

Menne, annars så : )
Postat av: Tessen

ingen sjukling här eller, sånt tjafs har vi inte tid med ;)

2007-05-04 - 10:45:17
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin