Snart..

2007-03-28 - 20:37:52
ja då var snart mars över och vi knallar då alltså in i april. HERREGUD! nu har det verkligen gått snabbare än nånsin, jaaa det blir verkligen bara värre och värre för var månad som går. Men härligt är det, så jag ska inte sitta och klaga här! :) och... jag kommer inte bli riktigt klok om det skulle falla 1 snöflinga till.. Som för någon vecka sen bara, när snön bara öste ner! något man verkligen inte trodde skulle ske..
Fast nä nu tror jag verkligen inte det skulle kunna göra det, för det första skulle det  leda till att jag hamna på psyke or something, och för det andra så är det alldeles too hot ute för att en sån klimatförändring skulle ske.
Men vem vet igentligen?

Summer summer summer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin