snäääbbis

2007-03-05 - 13:04:48
Dagens låt: Jack Johnson - Gone going
Dagens dusch: Hmm, igår kväll.. förmodligen en senare
Dagens frisyr: Morronfrissen under min mysse
Dagens smink: Inte ett dugg
Dagens händelse: Fortfarande sjuk & ruggigt trött
Dagens planer: Säg de, om jag kunde få ha några fler än att ligga ner å ta det lugnt.
Dagens vill ha: Kärlek
Dagens saknad: Att vara frisk, hah
Dagens drog: Halstabletter, 1 glas kallt vatten och 1 mugg kokhett ört te med honung
Dagens tråkigaste: Att faktiskt inte få gå eller rättare sagt kunna gå till skolan
Dagens finaste: Ja, inte då jag haha!
Dagens måste: BLI FRISK! :( och Prison break ikväll :D och CSI ;P
Dagens dricka: Samma som dagens drog
Dagens köp: Inte kommit så långt.. Blir väl halstabletter!!!!
Dagens mat: Nudddlar, alt. soppa alt. inget!!!!!
Dagens sjuka: Jag ?
Dagens kärlek: Ja tell me or give me some höhö
Dagens mående: Sämsta frågan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin