Och inte så kul....

2007-03-15 - 00:01:20
Gävle
Kustbevakningens dykare fann på onsdagseftermiddagen en död manskropp i Gavleån mitt i Gävle. Fyndet gjordes under sökningarna efter den 20-årige Bollnäsbo som föll i ån i början av februari, men aldrig återfanns. Dykarna bärgade kroppen till båten under Kungsbron.
Helt säker på att det verkligen var hans kropp går det inte att vara innan identiteten har fastställts.

? Vi har funnit en död person i ån. Det är allt vi kan säga i dag, säger Dick Öqvist som är ansvarig för sökandet efter försvunna personer inom Gävle närpolisområde.

Ett vittne såg 6 februari hur en person halkade på isen och gled ner i ån, trots att han kämpade för att komma upp. På stranden låg hans mobiltelefon och en keps kvar. Därför är polisen säker på att han var en 20-åring från Bollnäs på besök i Gävle.
Det finns just nu inga brottsmisstankar omkring fallet.

----------------------------------------------- ----------------------------------------------- -

Jag såg det............................................ ............................................... .............. Idag har jag för första gången sett en död människa...

Jag mår SÅ HIMLA DÅLIGT! :(

Jag verkligen såg det... och vill inte tro att det är sant.. Det var hemskt.. En alldeles livlös kille, 20 år... och att veta att han kämpade.. nä fyfan va livet är ORÄTTVIST!!!!!!!!!



Jag mår dåligt ;( sååå jäääävla dåligt...... fan alltså....



LIFE ISN'T FAIR!!!!!!!!!



hur ska jag kunna sova inatt? hur ska jag knalla vidare efter de här? ja, man kanske tänker äh en baggis.. men nä fan så overkligt det känns!!! man anar inte...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin