1/7 my day

2007-07-01 - 16:31:45

Grattis grattis mej själv! 18 år idag. Och ja jäklars vilken trevlig kväll igår.. tusen tack damer!
Den var verkligen guld värd!

Otroligt att tänka.. att äntligen, äntligen är min dag kommen! Sååå som man har längtat.. Ja, äntligen! Today is my day.. Dagen började med frukost på säng av kära mor & far å syster & bror, jättemysigt! Och tur som man hade mådde man faktiskt rätt bra för att ha varit ute på galejj igår. Vädret dock var inte så frestande.. så vi hoppade trippen till ockelbo marknaden i år. Hade tänkt mig kika efter nåt fynd idag.. men men, samma stånd på cityfesten ju, så jag överlever nog :)
Sitter nu och väntar in min önskade maträtt, kinamat :) sen blir det massa gott-gott.. dom har verkligen gjort det fint, min kära lilla familj! Men känns konstigt när folk gör iordning, bakar, fixar & donar för en! otroligt ju.. att bli så uppvaktad. Tänk kändisarna.. som har så var dag! de flesta iaf.

Nä nu ska jag pyssla med annat innan lyxmaten serveras... hööörs hej!
å grattis på meej!


image31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin