Så less så jag kan spy..

2007-01-25 - 22:58:23
på KYLAAAN!!!! va ere som är kul med vinter, va??! åka skriller kanske.. och om vi ska glida in på något mer 'funny' än att sitta å läsa om mitt bitska predikande angående vinter, snö & kyla.. så var jag iväg med hela cirkusen idag å shoppa loss (familjen alltså). Och yes! nu har emilia nya skriller! (alltså skridskor).
Orolig här. Kan ju finnas de som fattar noll (alltså inte hajjar). Jaa.... anyway.
Och när de ändå var mor som gick med plånkan uppknäppt så passa man på att råffa åt sig något fint på H&M, och lite sminkpryls. Jaadå. Sen bar det av till team sportia (heter det så?), jaaa skitsamma.. köpte skridskor :) wie så kul! så nu blire åka av. Är ju så himla kul! att få bli en riktig tuffing på plan å lira med papsen, haha!

Jaa men skulle man sova kanske?
och jaaa. själv. WIE. åh så härligt.. jag menar, få ha en super-duper säng (double) för sig själv liksom.. å massa kuddar å 2 stora täcken.. de låter inte helt fel de vaaa? ;) nejdå. Alldeles ensamt, kallt.. och tomt. Ja de e fina bullar de ska ni veta! Just om nätterna jag lever den bästa tiden i livet, ohja. Speciellt när jag sover.. drömmer om fantastiska saker som verkar sååååå real, men så vaknar man dum som en guppy & upptäcker att man ligger där å drömmer sig bort en sådär väldig bit igen. jaaarå... avis? förstår det.

Borde ringa Akon å be honom göra uppföljare på Mr. Lonely.. ni vet, loooonelyyyy, I'm so loooonelyyyy! la la.
Ja, nu kan de tamejfan komma en Mrs. Lonely or Miss lonely... jaaarå.. oså kan han ha en bild på mig på cd singeln.

Ja inte är man hel dum inte ;)







buhu :( gånger miljarder. that's how I feel.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin