En trött tisdag i mitt trötta liv, just nu...

2007-01-09 - 20:00:06
Mitt liv känns riktigt tröttsamt just nu. Riktigt trist.. Ingenting händer.
Satt och pratade med mamma och mormor vid matbordet för ett tag sedan och sa det att... mitt liv känns som avslutat, kaputt! inget händer nåmer. Jag är inte ute å flänger, inget jobb som råkar trilla ner från en annan planet, inte någon kärlek som rullar på silverfat in.. Bara jobbiga ting. Apu, visst det är kul, jag ska inte klaga.. Men det är tröttsamt. Jag kan ju inte säga att Apu:n är mitt liv liksom.
Om någon frågar, vad har du gjort idag? Samma svar som alltid. Det vanliga, skolan, kommer hem,  äta, kika tv, sova. Varje dag! ingenting händer! Man kanske borde nöja sig med det, så ingen trillar på ett bananskal exempelvis och slår ihjäl sig.. då händer ju faktiskt något. Men inte så jag menar.. om ni förstår.

Faaan, va trött jag känner mig. Fysiskt, psyksikt. Sitter här och tramsar som vanligt.. Om något.. skit.

Men mitt liv är så jävla tomt.. eller nej, självklart inte. Jag har 2 fina föräldrar som uppfostrat mig till den jag är idag och stöttat mig till den jag är, 2 fina syskon som jag älskar av hela kropp och själ.
En del vänner som står närmare än andra bekanta.. En vän som går i klassen, Theresé heter hon, hon är rakt av sagt: min andra halva! Jag är så glad att vi funnit varandra, nu när vi båda märkt hur lika vi kan vara och tänka.. Utan dig, så skulle jag ligga en bit lägre ner. Du finns alltid där, och jag för dig!
Sen finns det några andra som även står nära och alltid kommer göra, oavsett vad. Men jag är inte säker på att de läser, så det kvittar att skriva... Men om ni skulle göra det, A + U så ska ni veta, och det tror jag ni gör ändå (hoppas jag) att ni alltid står mig nära

Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysigt liv. That's what I want...

Det är igentligen inte mycket som fattas.... :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin