Tuudiluuu...

2007-02-26 - 13:31:51
jaaa då var det panka dagar i ändan.. ja för usch va pankt & ihåligt i börsen det känns just nu!
nä för sånt är inte kul... träningen (?) ja vette fan alltså... blir så less(en) :( ekonomin ska knappra på allt..
Livet är inte lätt.. men man kan ju försöka tänka lite bright, har ett hem att bo iaf! om man tex. börjar tänka på gubben vid nivå för ett par månader sen som traskade förbi soptunnan å plocka upp en tidning å börja läsa, hej hå! luktade gjorde han också.. nä fy va hemskt det såg ut.. Jaja.. får väl se hur detta löser sig.
Omlägg av kost har iaf blivit min början, känns good.

Snart beges det av till city en sväng with my lady. Strutta runt å fönstershoppa lite..
Lite kläder skulle ju behöva tvättas också, blää va trååk. Men man är tvungen.. om man vill ha rena kläder menar jag.

Och helgen hoppas jag på lite rajtan tajtan.. om inte? så slår jag på en fin bio eller lite.. bowling.
Ja vem vet.. Väntas å se. Och justja, Sthlm på torsda! maybe.. bra sugen på, så får se.

Allting beror på ekonomiiiin.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin