Swimma lugnt

2007-12-19 - 15:44:17
Ja hej. Fullt sjå hos mig, med typ allt. Plugg, plugg plugg.. men snart är det över. yey
Baaara den där nedrans julshowen på fredag.. ouffh. hjälp ma'! vette fan om det kmr bli så bra alltså..

& praktik-plats-letandet blir jag tokkkig på. återkomma runt annandan.. och det är när? koll - 0

eeeh. ja vad var det mer? Jo! letar nyårsblåsa, men det är helt omöjligt! jag har verkligen varit i varje affär, typ, i både gävle & valbo. Alltså visst hittar jag dresses men de ser förjäävliga ut & är inte värda priset, even fast det inte är jag som ska betala, tihi.
Har varit & julshoppat ett par ggr också, & igår fick jag en sån där tre-tångslocktång, åååh! va glad jag blir. jag är ju så stor nu så jag får följa med & bestämma vad jag ska få :) nu är det bara ny hårtork, som jag ej ännu köpt.. & plattång. yey

det var de

tror jag hamnat ur spåret när det gäller blogg.. men men, det får väl ha sig sin svacka också I think.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin