Saturday night live

2007-12-08 - 16:05:26
Ikväll bjuds det på bravader, såsom tjejmys! Ska bli riktigt kul. Tagg tagg!
Kom nyligen hem efter lite små-äventyr på stan. Passade på att råffa åt mig i sista sekund en rätt läcker korsett, oså fick man tillhörande trosor :) najsigt. Har ju länge velat ha en korsett.. så såg jag en reklamskylt där det stog korsett + trosor 98:-. Värsta klippet ju!

image90


Nä, faktiskt har jag inte skit mycket tid nu.. till detta. Ska iväg & hämta mammas tips.. :/ dryga vuxna people som ska hålla på med sånt fjant. (lär påpeka att jag måste hämta det för att mamma inte kan gå då hon opererats nyligen, stackarn) soatte.. man lär väl ställa upp! Klart.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin