och nog är jag trött

2007-12-12 - 19:04:57
Hej mitt namn är emilia & jag har precis vaknat. galet slut.
varje onsdag brukar det bli en liten eftermiddags-lur.. ja gillar't! det är skönt liksom.
vet inte varför heller? har idrott som sista lektion.. är jag sån vekling mohah! nä inte vet jag. trött iaf.
Soe, that's my onsdagar. Nu vet ni deee.

& jag letar & letar kisse på blocket, men lär säga att det är riktigt dåligt med sånt nu.. kissar alltså. Vill ju ha en liten snöbulle & mysa med i vinter :( får väl baka mig en lussekatt, TIHI, den va ju rolig. näepp.

image93

näe nu blev jag ju snuskigt sugen på en sån också!

& nu är det inte långt till julafton, juldag, nyår osv :) cheezez.. vad ska man hitt på då da?

image94
va ska vi hitt på? vet inte, hitt på nå... osv.. remember :D det bästa i den filmen!

app, app.. tillbaks till nyår & jara jara.. ja vad blir det? alltså jag har inte ens hunnit tänka så långt.. julafton blir det ju myspys hemma med familjen... åh jag är så glad att mormor är här. Hatar att vi jämt bara är vi på julafton.. men det är våran "tradition" det.. ja det låter säkert skit trist, vet. Skäms också lite över det.. eller mycket. Men men.
Och juldagen? Ska väl bli en break-trough & festa för första gången (faktiskt) på den dan. Får se vad det kan bjudas på.. vore kanske lite mysigt med tjejmys, middag & lite sådär. Foe se. & nyår? jadu. Hemma i gävle blir det iaf vad jag förstått. Japp.. nämen se, där har man lite saker att spåna på.. & helst inte i sista sekund, hah!

Nej men.. vad ska andra göra? :)
Postat av: Sanna

Jag letar också katt! :D Så om du hittar någon som har flera måste du höra av dig till mig direkt, så gör jag desamma :p 2 ögon är bättre än 1 ;)

2007-12-12 - 19:54:48
URL: http://saannab.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag letar också katt! :D Så om du hittar någon som har flera måste du höra av dig till mig direkt, så gör jag desamma :p 2 ögon är bättre än 1 ;)

2007-12-12 - 19:58:57
URL: http://saannab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin