Nobody is perfect

2007-12-29 - 16:20:10
that's for sure.
Och tamejtusan, jag SKA ge ett nyårslöfte!
och det är:
  • att jag ska bli en bättre människa! jag är så himla trött på att höra kritik. och.. det är ju sant. De jag får höra är sant. Jag är bara så less på mig själv, att jag ska sabba för mig själv all the time. Man ligger där alldeles gråtfärdig & fattar inte vad man gjort, just i stunden, då någon tycker att man tjurar för inget osv. men jag själv tycker inte, inte just då att de har rätt. Envis. Men nu såhär i efterhand skulle jag kunna kräkas på mig själv, för nu ser jag klart & tydligt vad som menas. Detta ska väck! För så himla svårt kan det ju inte vara.. vill man, kan man, och jag VILL!


Yes! skönt att få ur sig lite.. av allt.

Igår var det utgång, riiiktigt skoj. Dock börjades partajandet lite sent & det var väl lite synd, men resten var kanon. Eller ja förutom att vi var så dumma att vi slösa tid+pengar på hangloose. Nada med folk.. Vakten säger: "30-40 pers..." ah tjena. max 10-15. Så vi chansade oss bort till slicken & det var ju tur det!
Skitkul hade jag! förutom, ja faktiskt, folket som ragga.. en efter en... helskumt hah. Tillomed en tjej, hahaha!
Illa ju.. Men sen mot slutet, ja då hade jag mig själv att skylla.. kaos & tårar och ja.. ba kaos.

Och imorse åkte min kära mommo vidare till mina kusiner i örebro.. Jag hade bett dom & väcka mig så jag kunde följa med och säga hej. Men näe.. ingen väckte, så där kom det lite dåligt samvete :/
Har därefter åkt & hämta min hårfön, jaaa! jag fick en i julklapp ju. Måste ju skriva en liten lista sen vad jag fick :) åkte och hämta den iaf & drickat till måndag. Körde en promenix, solning, & så köpte jag presentkort till bio som försenad julklapp till mor&far. Ja jag fick ju äntligen min lööön igår, finally! Så jag köpte lite krimskrams igår & idag till nyår & annars.

menneee.. idag blir det lugnt, ladda nyår! vad det nu blir.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin