Merry Xmas

2007-12-24 - 14:02:12
image98

Ja, god jul då allesammans!
Då var det ännu en julafton här. Mysigt värre. Eller, ganska jäktigt. Men nog är det mysigt i slutändan :)
Ikväll när man ligger i sängen & ska söva kommer det känns great.
Började morronen  med en tripp ner till stan (faktiskt). Tog en solning, liten promenix & råffa åt mig klänningen på Gina som jag provade igår men som jag sket i att ta. Fanns bara en kvar, & la bara alla dressar ihop bakom några plagg, och som tur var hängde den kvar där. Wie. Så den får duga. Till imorgon?
Om det nu blir någon imorgon, igår kväll visade det sig att bolaget är stängt ända fram till torsdag. That sucks..
Så får se om jag & U kan lösa detta. I hope! är ju så sugen nu när jag varit lugn i 2 veckor. yeah.

Nä! nu ska jag piffa mig klart :) sen blire Kalle anka!
ljuvliga jul. en god jul från mig till er alla... yeees

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin