kommer inte kommer inte kommer inte på någon rubrik

2007-12-27 - 12:11:51

juldagen, mjam so trevligt. inte. för det första grymt besviken  på var man startar kvällen.. ett ställe man knappt vågar ta av sig jackan kring alla glammiga jävlar. fattar ni? dyrt, fiiiin fiint ställe. inget för mig. jag är ju lite dirrrty som ni förstår. ja och sedan får man dra arslet ut i regnet, klockan ung, & ställa sig i lååång-kö. men det hade jag redan fattat, men inte resten av sällskapet, som stanna kvar på... bland de glammiga. dålig stil #1
jaa, men tillslut kom jag in på hänglös. proppat. oj förvånad, nej. tråkigt nog är jag där inne med en tråkig & stel sate, så det var ju riktigt kul. och helt plötsligt är jag lämnad...? åt vargarna känns det som. dålig stil #2
jag hittar tillslut det fulla sällskapet, själv så är jag då skapligt nykter. ja, det är illa. & allmänt lessamt.
& efter något toabesök & nån sekund till, är jag åter lämnad åt vargar. ja så kändes det verkligen! dålig stil #3.
man vet även om att jag var pank på telen, men ingen ringer upp. senare får jag höra att mitt sällskap tagit taxi uppåt söder nånstans. jamen hej då då! kul att ni fråga! ja hej.
fan va uppskattande. dålig stiiil
jag hade lyckligtvis hittat mr hemlig beundrare där inne, så vi drog, jag drog.. och han med. & då var klockan inte ens halv två. men det är det bästa av kvällen. när vi drog därifrån.. gladeligen kan jag säga vi, hade jag sagt jag hade det inte vart lika bra.

men det var alltså min juldag. yeah, åh gud vad jag ser framemot nyår......................? inte alls.
det blir nog att gräva ner sig i sängen, mellan madrasserna, så lååångt det går.. jag å mina hundra kuddar & täcken. och vid tolvslaget ska jag S O V A.
hej va kul.

men lessamt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin