Jesus vilken kväll

2007-12-09 - 13:06:23

ja jesus var det.

Hade nå griiiimt kul igår. Bättre än förväntat. Ja man ska ju inte förvänta sig saker jämt, but hey that's me.
Började på brynäs, möta upp L vid time.. -"var ligger time på brynäs?" -"hoppa av på brynäs centrum, det ligger precis där" -"okaj, men var ligger det?"

jag hoppar av och ser än skaplig skylt där det står TIME. Ja varje dag lär man sig något nytt, typ.
runt en, ja vad var klockan nu igen? ingen aning men gissar på mellan 23 - 0 drog vi oss ner mot hangloosen.
Då jag börjar må kasst av att åka fordon onykter så hann jag inte mer än att betala inträde & hänga av mig jackan.. och kuta ut.. ta luft. Som tur var hade jag sällskap. Det var snällt... hemlig beundrare
Blev ca 1 sväng runt byggnaden & sen in igen. Undra hur lång tid den svängen tog? mohihi.
Kvällen fortsätter från dansgolv till dansgolv till en gammal bekant som påstår att jag är hans livs kärlek.
Sånt där är pinsamt, tack ja. & även när man försöker smyga iväg så kommer nån å greppar sten hårt i en å frågar var FAN man är påväg. Han alltså. & jag svarar ilsket tillbaka, vad FAN tar du tag i mig sådär för. gaah.
jara jara. kvällen forsätter skapligt. beger mig hemåt nöjd & belåten runt 2 tiden. tackar aldrig nej till skjuts.

den ä najs!

men jag måste ställa frågan. Vad i fasiken är detta för låt? :D
Hörde den för ett par ggr & såg folk som tyckte den "är så jääävla bra". Hur då, på vilket sätt?
och så till min förvåning kom den even igår på dansflooret. & jag säger.. vad i fasiken! :D



Postat av: Josephine

Haha, herregud jag menar de.. Låten är skum, for sure!

2007-12-09 - 19:50:53
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin