Facebook

2007-12-04 - 13:18:05
Alltså, min koll på FB är rätt minus. Urkass! fattar mig inte alls på sidan..
men skitsamma, vet hur man loggar in iaf :) hah!

Tisdag. Ugly betty & Desperate ikväll. Wie. Är det & Prison man får följa nu.. inget mer Grey's :( säsongsuppehåll or nåt sånt. Skittrist! det som brukar förgylla mina onsdagar. Men näe.. inte längre. Crap.

Igår möblerades det om litet i mitt room. Fick vardagsrumbordet in dit då dom här hemma köpt ett nytt in hit. Så sängen flyttades, soffan & sminkbordet. Så nu har jag ett boooord. Så skönt! tog mina julpyntsgrejer å pyntade till det där inne med... Suget på att flytta till eget nu är sååå stort. Eget, eget.. jag vill bara kunna säga det. Jag vill, jag vill! och hoppas på det inom en snar tid..

Nu hamna jag totalt i den tankesnurran.
Postat av: Josephine

Skämtar du med mig Emilia?! Inge mer GREYS?! whyyyyyy

2007-12-04 - 22:42:07
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin