Miss sleepy

2007-08-29 - 17:00:34

Va är det med mig? Sjukt trött när man pallrat sig från skolan.. idag vart det också en två timmars sömn när man kom hem.. Vet inte alls om det är nån fin form av flunsan på G. Jamen då säger jag bara "bring it on!", orka gå runt och vänta, liksom, vara halvkrasslig ett litet tag, å sen alldeles sjukt krasslig. Jaja, gud va intressant att läsa om.. höhö, å de var ett riktigt pustande höhö.

Ååh, jag är bara så jävla trött! och har massor att fixa med här hemma medans mor & far är med lillen på hans fotbollsträning.. Syrran är ju helt seg i huvet, vägrar hjälpa till med nånting! ÅH! unge!!!

Nä men jag ska väl ta den sista energin till att laga klart maten, dammsuga, städa efter.... försöker komma på nåt bra ord men.. dom då, ser ju ut som en svinstia. Och gå å lämna filmen, trötta "Mr Beans semester" eller vad den hette.. skitrolig faktiskt! haha.. ja.

Och svanken, jaaa den blir bara mer dum för var dag som går. grymt jobbigt.
Men nog om detta, dags för mig att ödsla bort energin nudå.

Hej hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin