Time..

2007-04-11 - 23:17:12
ja, för tid verkar jag ha gott om! Hunnit bloggat ett par ggr nu denna månad och vi är inte ens inne i halva..
Bjavo bjavo! men så mkt vettigt att skriva kanske jag inte har istället...
Mer något slags sätt att fördriva lite av tiden man har... för jaaaa, det är ju lov! Mycket uggeltid och mycket tråkigt när varken min skitunge till guldklimp eller lill-stora-lillesyrra är hemma :( och givetvis, my beloved mummy..
För vad skulle man göra utan dom? Mitt liv vore ingenting utan dom... Ja, för gud så känslorna sätts på spel när man är ifrån någon/t man älskar och är i behov av så enormt... Man märker vad man igentligen har..
Sätter tankarna i snurr... ja really.
Men på söndag, (ouffh), får jag se dom igen.. tråkigt nog är ju lovet slut då.. menne.. Inte mycket att göra åt liksom.


Skitungarna uppe hos mormor i somras

108138-17

.. och min älskade mami :)
108138-16



Och finally, jag tråcklade allt ihop den gamla rosthögen i förrådet imorse så jag å Bejran kunde glida ner på stan med cyklarna, tog oss en solning å jag gjorde ett snabbt inköp på H&M till helgen.. Grymt pank!!!! ouffh...
Andas, andas.... Vinn på lotto eller nåt!!!???! ja, för gärna..

Näpp, nu var det slut på ord..

men mamma, jag älskar dig, vad vore jag utan Dig?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin