Blubb

2007-04-09 - 23:19:25
1. Oftast på tallriken: Mat?
2. Bästa klubben: Öh
3. Då vet jag att jag är kär: Så längesen så jag vet fan inte :P men mamma brukar säga att jag blir ruggigt gullig i telefonsamtal å typ bara lyssnar toffelmusik. Eller, aah...
4. Detta gör jag när jag är ledsen: Deppar, fäller nån tår, reser mig igen å blir sen stucken i hjärtat again!
5. Hit går jag helst: Öh
6. Bästa presenten jag fått: Jag vet inte.. den senaste är väl isåfall symaskinen jag fick i julas :)
7. Älskar att ge bort: Gåvor? presenter alltså, när man har caaaaash vilket man oftast EJ har

8. Skor: Mycket å välja på, varierar från dag till dag typ.

9. Jag spelar: fåntratt?
10. Efterrätt: Blää, ingen nu tack
11. Dagens lögn: Jag är så  lycklig :S
12. Ditt rum är: Ruggigt rent, just idag
13. Din hobby: Ah tell me..

14. Vad är det för veckodag: Måndag, dock lov så vi gillart! ;)

15. Vad åt du senast: Ostkaka, uuuh...
16. Vem fick du mail av senast: Nån rolig reklamsajt I guess

17. Vem fick du sms av senast: Hemligt, ooh
18. Senaste bussresa: Igår morse, haha! sliten som den
20. Sover du naken: Nope
21. Vad gör du när du inte kan sova: Tänker, och ofta för mycket
22. Vinyl eller cd: Vinyl gillart, men cd är liksom det som jag använder mig aaav
23. När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Ska aldrig bli gammal
24. Hur många dagar i veckan går du på fest: Typ noll?
25. Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: Ja why not? kvittar for moi
27. Om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: Nä vadå
28. Favoritfilm: Öh, ah. Många.. men säger väl Green Street Hooligans för denna gång höhö
29. Spelar du i ett aktivt band: Ah jag å tessen gört :)
30. Skulle du bryta mot lagen om du på förhand visste att du kom undan med 90% säkerhet: Nemen....
31. Hade du kunnat tänka dig att bli polis: Ja, fatta coolt! *fnIzZ*
32. Vem får dig att må dåligt: Mmmm aaah precis
33. Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Hatar't! men orkar inte verka gnällspik
34. Är du ett intellektuellt geni: Oh ja.. va?
35. Blandar du svenska med engelska när du skriver: Jaa men fäääctiskscht
36. Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt: Programledare typ va? trötta han
37. Tittar du på musikbyrån: Kan hända.. typ 1-2 ggr om året
38. Är du den som avslutar telefonsamtal: Nää tror inte så, spec. inte mobilen (bonus) höhö

39. Vad gör du om tio år: Ja vad gör jag.. ingen aning
40. Vad gillar du för kakor? Nä sluta prata saker man kan eeeeta
41. Vilken är din favoritpaj? Nämen ingen just nu! mår illa! :S
42. Vad äter du helst till middag? ..................
43. Varför är du inte vegan? Orka vara dum i huve!

46. Vad har du på dig just nu? mjukisar, linne å hoodie.
47. Vad har du för frisyr? Den fina efter duschen
56. Vem hånglade du senast med? Hångla? va? :D
58. Är du pinsam på fyllan? Kan va, kan va..
59. Vad stod det i det senaste smset du fick? ääh
65. Vad är det sämsta med p-piller? Att man måste äta dom med..
66. Vad var det senaste du köpte? Cola light, gaaaah... Igår bitti, bussresan... mådde... bra?
67. Vad har du dåligt samvete för? Mycket dumt man gjort.. och, jaa..
69. Vem kramade du senast? Eh, ah.
71. Är du sexuellt frustrerad? Grymt.... vadå? :D
72. Har du duschat idag? Nej, badat ;) grymt hett härligt bad. Den duuuu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin