Ah men hej

2007-04-28 - 19:27:34
Vilken dag de vart! Man vaknar, helmysko dröm.. eh ah. Fattar naaada. Massa grejer, jara jara.. Nästan krock, oj spillde en massa, hej håå! Torka torka, fiiiint. Men ah hej.. myskooo dag. Ja, för det har de vart!
Skulle nästan kunna skriva en låt om den :) Vem vet, kan bli riktigt poppis.. nu för tiden kan man ju nästan  göra en sång om vad som helst! Kan den där nick komma å plåga oss en sommar med hej hej monika så kan väl jag!
Ja, inte är jag så dum som jag ser ut inte!

Åh, va positiv jag verkar va :) fastän det inte riktigt känns så inombords.. nä fan.. vart lite ruttet denna vecka.
Fast jag har haft ett par bra timmar ett par dar i veckan, typ igår tex. Kika man riktigt bra rulle, Music and lyrics om jag kommer ihåg rätt, anyway.. den sågs med sällskap! och det är väl aldrig fel. Så det har väl varit de enda bra med denna vecka, haha. Och of cårs mina serie-timmar.. eh ahhh. Menne..

Imorrn är det bara 9 veckor kvar till min dag, weho! jag känner hur det närmar sig :D och nu övningskörs det riktigt mycket, jo det har också vart en bra grej this week! Älskar min lilla pärla.. haha. Vi kommer bli riktigt farliga på vägarna i sommar, för ooohja. Ska fixa körkortsboken nu också.. så man kan fixa teorin lagomt precis där när ja fyller, som det är tänkt! Är riktigt glad över att jag gick teorikursen på borgis i höstas.. utan dedn hade man nog varit lite vilse, eh ah. Den var riktigt bra! :) pressen man har haft på sig ang. körkortet börjar faktiskt lätta... fast lite press ska man ha! så är det. Menne, det kommer gå bra, tror ja, I hope! ja halkan, den ska vi också ta och boka nu ja..

Men ja lördagkväll, och här sitter jag. Ovanligt. Näe förra lördagen vart det ju faktiskt lite oplanerat raj raj.
Yesbox. Och löser sig saker & ting på andra håll kan det ju hända att det kan bli lite sånt på sista med!
Och på tal om det så måste man väl dra sig ner till cityt imorrn eller tidigt på måndag och inskaffa sig något fräscht plagg att bära. För jaa.. och ett par skor kanske.

Pengar, pengar.. underbara ting! synd att dom inte växer på trä'n..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin